czwartek, 18 sierpnia 2016

Przepraszam




Cześć!

Nie jestem pewna czy jeszcze tutaj ktoś zagląda, jednak czuję, że powinnam wytłumaczyć moją nieobecność.
W sumie to wiem, że zawaliłam. Ostatni raz byłam tutaj dawno temu. Nie będę kłamać, że nie miałam czasu, bo miałam. Tyle, że po prostu nie mam siły. Odczuwam chroniczne zmęczenie, a i z moją koncetracją nie jest najlepiej, do tego jakieś powalone wachania nastroju. Od dawna nie czułam się najlepiej, aż w końcu wybrałam się do lekarza. Teraz, gdy juz wiem co mi dolega, zaczęłam przyjmować leki, mam nadzieję, że wkrótce nastąpi poprawa. I z powrotem wróci mi chęc i siła do działania (w tym i pisania).
Jeżeli jeszcze ktoś tu zagląda, to proszę, żebyście trzymali za mnie kciuki.
Z całego serca chciałabym wrócić, do pisania moich opowiadań. 

Pozdrawiam! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz